سومین خانه احسان خراسان شمالی در قالب قرارگاه توانمندسازی و تحول محلات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توسط بنیاد احسان خراسان شمالی در اسفراین افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 28 February 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، دبیر بنیاد احسان خراسان شمالی در این آیین از تلاش ها برای کاهش محرومیت در قالب احداث خانه های در استان خبر داد.

 

محسن پولادی اظهار کرد: خانه های احسان به شناسایی خانواده هدف در ۶ حوزه بدسرپرست، بی سرپرست، سرپرست از کار افتاده، زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای زندانی مالی و درگیر با اعتیاد اقدام می کند.

 

وی با بیان اینکه اقدامات بنیاد احسان برای این محلات منوط به شناسایی خانواده ها است، افزود: پس از شناسایی این خانواده ها، اقدامات حمایتی در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی انجام می‌شود تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.

 

به گفته پولادی، قرارگاه توانمندسازی و تحول محلات ستاد اجرایی فرمان امام با محوریت بنیاد احسان، خانه‌های احسان در استان را افتتاح خواهد کرد تا باری از دوش مردم برداشته شود.

 

وی استفاده از ظرفیت محلات را از جمله اهداف افتتاح خانه های احسان برای کاهش محرومیت دانست و افزود: اقدامات ما در ابتدا حمایتی است و سپس با هدف توانمندسازی ادامه می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار